Boston Harbor (US) (Varmblods traver)
US-0 BB 50
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
2004
-
Alder:
21 år
-
Kjønn:
Hingst
-
Eier:
Wigdis Johansen, YTRE ARNA
-
Oppdretter:
U.S.A., c/o Det Norske Travselskap, OSLO
-
Starter:
31
-
1. plass:
2
-
2. plass:
4
-
3. plass:
3
-
Plassering:
10
-
Volte:
(4)16,7M
-
Auto:
(2)12,9aK
-
Premier:
kr 374 095
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
2006 |
6 |
0 |
3 |
1 |
1 |
12,9a |
81985 |
81 985 |
2007 |
13 |
0 |
1 |
2 |
6 |
15,0a |
49500 |
49 500 |
2008 |
10 |
0 |
0 |
0 |
3 |
13,8a |
7305 |
7 305 |
Starter 2007
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Bjørn Goop (T) |
Solvalla |
|
08 |
5/2140 |
5 |
1 |
|
16,8a |
0 |
|
|
364 |
0 |
0 |
|
|
Frode Hamre (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
06 |
3/2500 |
3 |
3 |
|
20,0 |
0 |
|
|
224 |
0 |
0 |
|
|
Frode Hamre (T) |
Momarken Travbane |
|
06 |
5/1640 |
5 |
5 |
|
16,0a |
0 |
|
|
134 |
0 |
0 |
|
|
Geir Mikkelsen (T) |
Sørlandets Travpark |
|
08 |
4/2140 |
4 |
4 |
|
17,0 g |
4 |
|
G |
173 |
3500 |
3 500 |
|
|
Geir Mikkelsen (T) |
Sørlandets Travpark |
|
04 |
8/1609 |
8 |
8 |
|
15,0a |
4 |
|
|
34 |
3000 |
3 000 |
|
|
Frode Hamre (T) |
Bjerke Travbane |
|
06 |
2/1609 |
2 |
2 |
|
15,5a |
2 |
|
|
91 |
8000 |
8 000 |
|
|
Frode Hamre (T) |
Bjerke Travbane |
|
03 |
6/2100 |
6 |
6 |
|
17,0a |
5 |
|
|
188 |
2000 |
2 000 |
|
|
Thor Borg (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
03 |
4/2100 |
4 |
4 |
|
18,7ag |
5 |
|
G |
47 |
2000 |
2 000 |
|
|
Bjørn Goop (T) |
Jägersro |
|
02 |
8/1609 |
8 |
1 |
|
15,0a |
0 |
|
|
489 |
0 |
0 |
|
|
Thor Borg (C) |
Forus Travbane |
|
08 |
7/1600 |
7 |
8 |
|
15,0a |
3 |
|
|
153 |
15000 |
15 000 |
|
|
Frode Hamre (T) |
Leangen Travbane |
|
05 |
6/2140 |
6 |
6 |
|
16,8a |
6 |
|
|
239 |
5000 |
5 000 |
|
|
Thor Borg (C) |
Forus Travbane |
|
01 |
1/2060 |
1 |
6 |
|
17,7 |
3 |
|
|
18 |
6000 |
6 000 |
|
|
Frode Hamre (T) |
Momarken Travbane |
|
07 |
1/2140 |
1 |
1 |
|
17,2a |
6 |
|
|
93 |
5000 |
5 000 |
|
|
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |